Ana Sayfa

Burada tansiyon asla yükselmez. Çünkü burası DORUK NOKTASI..!!!
 
AnasayfaYAŞAM İÇİN ÖĞÜTKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 6 Kasım Karikatürleri

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: 6 Kasım Karikatürleri   Perş. Tem. 17, 2008 1:39 pm





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eliff
Yarbay
Yarbay
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Yaş : 25
Nerden dostum : çankırı
Ne işle meşgulsün : yan kesici
Lakap : kardeşimin sitesi
Kayıt tarihi : 17/07/08

Aldığı
Madalya: Yorum üstadı Yorum üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Cuma Tem. 18, 2008 12:51 pm

çok güzel olmuş valla ya eline sağlık bunları kim hazırladıysa siteye atanda saolsun çok komık gerçi gerçek ama lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Korgeneral
Korgeneral
avatar

Mesaj Sayısı : 496
Yaş : 25
Nerden dostum : Kengürü
Ne işle meşgulsün : Öğrenciliği bırakıp adminlik yapmayı düşünüyorum
Lakap : NaRKoTisT
Kayıt tarihi : 06/07/08

Aldığı
Madalya: Diksiyon üstadı Diksiyon üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Cuma Tem. 18, 2008 1:00 pm

elif ayhan demiş ki:
çok güzel olmuş valla ya eline sağlık bunları kim hazırladıysa siteye atanda saolsun çok komık gerçi gerçek ama lol!

HalimizDuman Tuğrul Mert clown Söleyim dedim kardeşim afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://4metrebez.tr.gg
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Cuma Tem. 18, 2008 2:15 pm

ben 2 sinden bisi anlamadim digerleri olmusta 2. sacma anlamadim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Korgeneral
Korgeneral
avatar

Mesaj Sayısı : 496
Yaş : 25
Nerden dostum : Kengürü
Ne işle meşgulsün : Öğrenciliği bırakıp adminlik yapmayı düşünüyorum
Lakap : NaRKoTisT
Kayıt tarihi : 06/07/08

Aldığı
Madalya: Diksiyon üstadı Diksiyon üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   C.tesi Tem. 19, 2008 5:53 pm

smokin demiş ki:
ben 2 sinden bisi anlamadim digerleri olmusta 2. sacma anlamadim

Demi ya 2. saçma bi espirisi yok cyclops
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://4metrebez.tr.gg
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Paz Tem. 20, 2008 12:17 pm

Fotoğraf komik bir kere o yeter Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Korgeneral
Korgeneral
avatar

Mesaj Sayısı : 496
Yaş : 25
Nerden dostum : Kengürü
Ne işle meşgulsün : Öğrenciliği bırakıp adminlik yapmayı düşünüyorum
Lakap : NaRKoTisT
Kayıt tarihi : 06/07/08

Aldığı
Madalya: Diksiyon üstadı Diksiyon üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Paz Tem. 20, 2008 12:38 pm

HalimizDuman demiş ki:
Fotoğraf komik bir kere o yeter Very Happy

Sen komik foto görmemişin beyinn Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://4metrebez.tr.gg
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Paz Tem. 20, 2008 12:55 pm

Doğru senin fotolara hiç bakmadım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Paz Tem. 20, 2008 1:37 pm

Very Happy Very Happy arkandayım tuğrul cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Geri: 6 Kasım Karikatürleri   Paz Tem. 20, 2008 1:40 pm

Saol Kardeşim Zaten Orgeneral Olmuşuz. Gel senle bir ara darbe yapalım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
6 Kasım Karikatürleri
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» tarihimizden ibretlik kıssaslar
» Kid 3000 Karikatürleri
» tanrıçalar(mitoloji)
» KIZGIN VE KORKMUŞ YÜZ İFADELERİ (Amigdala)
» Chuck Bass Resimleri

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ana Sayfa :: 3 Büyük Takım :: FENERBAHÇE-
Buraya geçin: