Ana Sayfa

Burada tansiyon asla yükselmez. Çünkü burası DORUK NOKTASI..!!!
 
AnasayfaYAŞAM İÇİN ÖĞÜTKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Karikatür 6

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Karikatür 6   Ptsi Tem. 28, 2008 12:24 am



















Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Karikatür 6   Ptsi Tem. 28, 2008 12:12 pm

sonuncu resim çok iyi yaaa lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eliff
Yarbay
Yarbay
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Yaş : 25
Nerden dostum : çankırı
Ne işle meşgulsün : yan kesici
Lakap : kardeşimin sitesi
Kayıt tarihi : 17/07/08

Aldığı
Madalya: Yorum üstadı Yorum üstadı
MesajKonu: Geri: Karikatür 6   Ptsi Tem. 28, 2008 11:36 pm

ya saol smokın tanısmamız pek ıı olmadı ama bu karıkaturler buzları erıttı yanı elıne saglık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Geri: Karikatür 6   Salı Tem. 29, 2008 11:04 am

Bunları beğenmedim o kadar komik değiller Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Karikatür 6   Salı Tem. 29, 2008 1:20 pm

sen neyi beyeniyonki zaten insan bi teşekkür eder emek söz konusu Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: Karikatür 6   Ptsi Ağus. 04, 2008 2:52 pm

arkadaslar sağolun bi haftadir daga gitmistim anca geldim yenilerini en kısa sürede eklicem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Karikatür 6   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Karikatür 6
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» tanrıçalar(mitoloji)
» KIZGIN VE KORKMUŞ YÜZ İFADELERİ (Amigdala)
» tarihimizden ibretlik kıssaslar
» Chuck Bass Resimleri
» Kid 3000 Karikatürleri

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ana Sayfa :: Komikizm :: Karikatürler-
Buraya geçin: