Ana Sayfa

Burada tansiyon asla yükselmez. Çünkü burası DORUK NOKTASI..!!!
 
AnasayfaYAŞAM İÇİN ÖĞÜTKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sinir Bozucu Bir Oyun =)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   Cuma Ağus. 01, 2008 9:20 am

http://www.oyundayim.com/game/183/Sinek-Avcisi.html

Rekorum denemez ama bir kere girdim 30 yaptım size kıstas olsun ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haykoliq
Teğmen
Teğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 230
Yaş : 24
Nerden dostum : diyarbakır
Ne işle meşgulsün : adam deşiyom :D
Lakap : hayfan
Kayıt tarihi : 11/07/08

Aldığı
Madalya: Diksiyon üstadı Diksiyon üstadı
MesajKonu: Geri: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   Cuma Ağus. 01, 2008 3:10 pm

yauu bu sinekler çok küçük yakalıyamıyom 12 tane anca
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eliff
Yarbay
Yarbay
avatar

Mesaj Sayısı : 378
Yaş : 25
Nerden dostum : çankırı
Ne işle meşgulsün : yan kesici
Lakap : kardeşimin sitesi
Kayıt tarihi : 17/07/08

Aldığı
Madalya: Yorum üstadı Yorum üstadı
MesajKonu: Geri: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   Cuma Ağus. 01, 2008 11:07 pm

valla haykoliq sen ii yakalamısın ben 4 tane yakaladım fareyı kırıodum sınırden
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin2
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 760
Yaş : 106
Nerden dostum : Kötülüğün ve haksızlığn olmadığı iyinin ve güzelin hakettiğini aldığı yerdeyim.Yani Hiçbir yerdeyim.
Ne işle meşgulsün : Düşmanını tanıdığın kadar ona düşmansındır. Dünyayı tanımakla Meşgulüm.
Kayıt tarihi : 16/07/08

Aldığı
Madalya: Konu açma üstadı Konu açma üstadı
MesajKonu: Geri: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   C.tesi Ağus. 02, 2008 8:03 am

Eee Herkes benim kadar yetenekli değil. Kahretsin yaaa lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
haykoliq
Teğmen
Teğmen
avatar

Mesaj Sayısı : 230
Yaş : 24
Nerden dostum : diyarbakır
Ne işle meşgulsün : adam deşiyom :D
Lakap : hayfan
Kayıt tarihi : 11/07/08

Aldığı
Madalya: Diksiyon üstadı Diksiyon üstadı
MesajKonu: Geri: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   C.tesi Ağus. 02, 2008 5:47 pm

allah allah
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sinir Bozucu Bir Oyun =)   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sinir Bozucu Bir Oyun =)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» hayrullah mahmud-darbe
» Zecdam Java oyun galerisi
» Oyun Arsivim Hepsi Kendi Upload'ım

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ana Sayfa :: IVIR ZIVIR eğlence :: Flash Oyunlar-
Buraya geçin: